sobota, 23 listopada 2024 17:22
Reklama
Reklama

Urzędy zamknięte dla petentów. Sprawy można załatwiać jedynie telefonicznie

„Urząd zamknięty do odwołania. W sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy” – takie informacje widnieją niemal na wszystkich budynkach i stronach internetowych urzędów miast i gmin w naszym powiecie. To efekt wprowadzenia przez władze środków ostrożności spowodowanych koronawirusem.
Urzędy zamknięte dla petentów. Sprawy można załatwiać jedynie telefonicznie
Posiedzeniu szefów wszystkich służb, inspekcji powiatowych z udziałem prezydenta, burmistrzów i wójtów zwołane przez starostę Kazimierza Chyłę.

Nadzwyczajne środki ostrożności wprowadzono we wszystkich urzędach i instytucjach samorządowych w naszym powiecie.
- Ze swej strony zapewniam Państwa, że dokładamy wszelkich niezbędnych starań, aby jak najbardziej ograniczyć negatywne skutki epidemii koronawirusa – zapewnia Kazimierz Chyła, starosta starogardzki.
Działania polegają między innymi na dodatkowych zakupach niezbędnego sprzętu medycznego, w tym respiratorów, środków do dezynfekcji, odzieży ochronnej i maseczek dla personelu medycznego oraz przygotowaniu miejsc do zbiorowych kwarantann.
- Bardzo proszę o ścisłe stosowanie się do wydawanych komunikatów i zaleceń. Kolejne komunikaty dotyczące ważnych dla Państwa informacji będą wydawane w zależności od rozwoju sytuacji i podejmowanych decyzji. Proszę, aby ci, którzy mogą pozostawali w domach – apeluje starosta Kazimierz Chyła.

 

Urząd Miasta w Starogardzie Gdańskim (tel. 58 53 06 144)
Do 25 marca Urząd Miasta jest nieczynny dla interesantów. Na miejscu załatwiane są tylko i wyłącznie najpilniejsze sprawy po uprzednim umówieniu się z urzędnikiem przez telefon. Dotyczy to przede wszystkim rejestracji zgonów.
Straż Miejska umożliwi wejście do głównego budynku UM osobom udającym się po odbiór aktu zgonu.  Rejestracja urodzeń odbywa się przez platformę ePUAP i Profil zaufany bądź telefonicznie. Akty będą wysyłane pocztą tradycyjną.

Urząd Gminy Starogard Gdański
- Prosimy o załatwienie pilnych spraw telefonicznie, drogą mailową, poprzez e-PUAP, bądź odłożenie ich na późniejszy termin – apelują pracownicy UG. Adresy mailowe
oraz numery telefonów do wszystkich pracowników dostępne są na stronie internetowej.
Dowody osobiste można odbierać wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym i umówieniu wizyty.
- Do odwołania nie ma możliwości składania papierowych wniosków w Urzędzie – dodają.

Urząd Gminy w Zblewie (tel. 58 58 84 567)
Od dnia 13 marca do odwołania Urząd Gminy w Zblewie funkcjonuje w ograniczonym zakresie. Realizowane będą niezbędne usługi na rzecz mieszkańców wyłącznie w biurze podawczym.
(pok. 1 - parter) tj. przyjmowanie wniosków i wydawanie dowodów osobistych, zgłaszanie zgonów. Inne świadczenia tylko w szczególnie uzasadnionych wypadkach.

Urząd Miejski w Czarnej Wodzie (tel. 58 58 78 850)
W budynku Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie włącznie z pomieszczeniami Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnej Wodzie od dnia 16 marca sprawy załatwiane są telefonicznie lub drogą pocztową. W szczególnych przypadkach osobiście za uprzednim zgłoszeniem telefonicznym. Interesanci umówieni telefonicznie po potwierdzeniu wizyty będą obsługiwani przez wyznaczonego pracownika.

Urząd Gminy w Kaliskach (tel. 58 58 89 201)
Do odwołania Urząd Gminy w Kaliskach funkcjonuje w ograniczonym zakresie. Realizowane będą niezbędne usługi na rzecz mieszkańców wyłącznie w sekretariacie (pok. 23) tj. przyjmowanie wniosków. Inne świadczenia tylko w szczególnie uzasadnionych wypadkach.
- W związku z tym apelujemy do mieszkańców o ograniczenie odwiedzin w Urzędzie i prosimy o kontakt telefoniczny w celu uzgodnienia sprawy lub innego terminu spotkania – apelują władze gminy.

Urząd Gminy w Smętowie Granicznym (tel. 58 56 19 033)
W celu załatwienia wszelkich spraw w Urzędzie Gminy w Smętowie Granicznym zaleca się kontakt telefoniczny lub za pomocą poczty elektronicznej (ug@smętowograniczne.pl) oraz za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP Urzędy Gminy (nazwa: UGSmetowo).
W szczególnych przypadkach można uwzględnić wizytę osobistą. Ponadto wskazuje się, że w danym biurze może przebywać jeden interesant.

Urząd Gminy w Osiecznej tel. 58 58 81 468)
W budynku Urzędu Gminy Osieczna od 16 marca do odwołania wstrzymuje się bezpośrednie przyjmowanie interesantów.
Sprawy załatwiane będą telefonicznie, pocztą e-mailową oraz poprzez platformę ePUAP.
Interesanci umówieni telefonicznie, po potwierdzeniu umówionej wizyty będą wpuszczani do pomieszczeń Urzędu Gminy. Umówione wcześniej sprawy należy załatwiać osobiście bez udziału osób trzecich.

Urząd Gminy w Osieku (tel. 58 58 21 282)
Wójt gminy Osiek informuje, że w celu przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19 na terenie gminy Osiek zawieszono organizację wszelkich zajęć, wydarzeń społecznych, kulturalnych i sportowych. W celu załatwienia wszelkich spraw w Urzędzie Gminy Osiek i jednostkach podległych zaleca się korespondencję tradycyjną, elektroniczną oraz kontakt telefoniczny.

Urząd Miejski w Skórczu (tel. 58 58 24 754)
Burmistrz Skórcza informuje, że do odwołania wprowadza ograniczenia w obsłudze interesantów poprzez wyłączenie obsługi bezpośredniej.
Załatwianie spraw urzędowych będzie możliwe poprzez kontakt telefoniczny, pocztę elektroniczną,  EPUAP oraz pocztę tradycyjną.
- Zachęcamy do załatwiania spraw przez profil zaufany (www.obywatel.gov.pl) – mówi burmistrz.

Urząd Gminy w Skórczu (tel. 58 58 24 645)
Częściowo pracę zawiesza również Urząd Gminy w Skórczu.
– Ze względu na obecną sytuację oraz w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców oraz pracowników podjąłem decyzję o zamknięciu Urzędy do odwołania – poinformował Sławomir Czechowski, wójt gminy.
Interesanci mogą kontaktować się telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Płatności dokonywać można przelewem.

Urząd Gminy w Bobowie  (tel. 58 56 21 766)
Wójt gminy Bobowo apeluje, by mieszkańcy załatwiając sprawy urzędowe wykorzystywali alternatywne drogi komunikacji: elektroniczną i telefoniczną.
Należy  sprawdzić, czy konkretnej sprawy nie da się załatwić bez wychodzenia z domu korzystając z ePUAP.
- Aby z niej skorzystać trzeba mieć Profil Zaufany. Założenie go zajmie chwilę każdemu, kto korzysta z bankowości elektronicznej – mówi Sylwester Patrzykąt.

Urząd Gminy w Skarszewach (58 58 82 201) 
W ograniczonym trybie przyjmowani są również petenci Urzędu Gminy w Skarszewach. 
Sytuacja taka obowiązywać będzie aż do odwołania. Wszelkie sprawy najlepiej załatwiać telefonicznie lub mailowo. 

Urząd Gminy w Lubichowie (tel. 58 58 85 221)
- Zwracamy się z prośbą o ograniczenie bezpośrednich (osobistych) wizyt w Urzędzie Gminy. W razie konieczności osobistego dostarczenia korespondencji lub dokumentacji w formie papierowej (w oryginale), prosimy kierować ją do biura podawczego – apeluje wójt Andrzej Toczek. - Wizyty osobiste we wszelkich sprawach, co do zasady zastąpić należy kontaktami przez telefon lub pocztę elektroniczną (e-mail), a w razie konieczności spotkania uzgodnić je wcześniej z właściwymi pracownikami. W przypadku pytań prosimy o kontakt z Sekretariatem Urzędu Gminy – prosi wójt.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

pierus 27.03.2020 12:25
W Urzędzie Gminy Starogard Gdański po wyborach z nową Wójt i tak nic nie idzie załatwić, Więc zamknięcie z powodu koronawirusa nic nie zmienia, a może nawet to pozytyw mniej Wojtowa najątrzy.

Kazik 24.03.2020 15:22
Dlaczego ograniczyliście rozkład jazdy autobusów. Dlaczego w mzk nikt nie pomyślał że mniej kursów to więcej pasażerów w pojeździe ?

stachu 24.03.2020 15:33
Dzisiaj w 19 stce jechały aż 2 osoby- rzeczywiście tłumy. Głupot nie wypisuj.

Kazik 24.03.2020 16:26
Tak a rano w 14 i 12 -tce do pracy na 6 lub 7-mą tłumy ludzi i kto tu głupoty wypisuje !!!!!! Nie jeździsz w godzinach szczytu gdy ludzie jeżdżą do pracy to "stachu" nie pisz głupot !

tt 24.03.2020 17:20
dziś w godzinach popołudniowych w autobusach sporo ludzi . to że są godziny gdy ludzie przebywają w pracy nie znaczy że w 19tce jeżdżą tylko 2 osoby. Jak ktoś nie jeździ autobusami w godzinach szczytu niech nie pisze głupot o 2 osobach w autobusie !

fantt 24.03.2020 17:46
Ty zmień gogusiu nicka na omnibus bo ty się tt znasz najlepiej na wszystkim i wszystko wiesz. W wyborach na prezydenta miasta wystartuj, wybierzemy Cię i będziemy tu mieli raj. hehehe

tt 24.03.2020 17:56
a ty podpisz się urzędnik a nie fantt. |Ja nie jestem ukryty pod bańką która zwie się urząd i wiem co na mieście ludzie mówią !

tutam 23.03.2020 20:33
Co by tu jeszcze zamknąć? Czy nie o to chodziło władzom tego mlekiem i miodem płynącego miasta?

tt 23.03.2020 10:17
a urzędnicy nic nie robią i pisza bzdury które ich wybielają , dodatkowo obrażając innych - jakie to bardzo urzędnicze ! Do roboty nieroby !!!!!

tttoosiol 24.03.2020 11:24
Nierób to ty masz na imię.

Pracujący płacący podatki 21.03.2020 21:53
Pozdrawiam urzędników którzy potwierdzają że przynajmniej połowa z nich jest nie potrzebna a w łatwy sposób zamiast urzędników wystarcza już istniejąca cyfryzacja. Mam nadzieje że ta cała sytuacja pokaże i gdy już wszystko się unormuje to władze urzędów zrobią reorganizację zatrudnienia. No urzędasy czekam te wasze minusy bo prawda boli !

też pracujący i płacący podatki 22.03.2020 20:59
Urzędy nie działają na pełnych obrotach. Z tymi szacunkami przesadziłeś.

Jarek 20.03.2020 20:43
Najważniejsze to wmówić ludziom,że kolejny urząd, wakat, ministerstwo jest niezbędne żebyśmy My Podatnicy mieli łatwiej ha ha ha.Nie było kryzysu to się nie przemęczli a teraz w ogóle laba, wszystko tłumaczone kwestią zabezpieczęń przed wirusem.Trzeba pozwalniać i tyle, codziennie wiele zawodów naraża się a musi pracować, sam pracuje fizycznie i za leżenie mi nie płacą.No urzędasy dawać mi za komentarz łapki w dół oczekuje tego po słowach prawdy!!.

gość 20.03.2020 20:36
dlaczego DOVISTA jeszcze pracuje, tam kilka tysiecy ludzi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tt 20.03.2020 20:40
po pierwsze bo w fabrykach nie ma zakazu , po drugie Dovista nie jest urzędem więc musi zarabiać na siebie bo z budżetu nie dostanie kasy.

Kaśka 22.03.2020 06:36
Umysłowi podobno pracują w domu tylko murzyni muszą wykonać zamówienia.Tak się traktuje robola.A wirusa nikt na T-1 nie złapał?

obywatel 20.03.2020 20:04
Czyli w urzędach czy się leży czy się stoi to i tak się swoje zarobi ! Zawsze mówiłem że to banda nierobów która wydaje naszą kasę, a w dodatku zawsze zapominają kto im płaci i dla kogo oni są na służbie !

obywatel1 20.03.2020 21:59
Ciekawe ile razy zapier...ś do urzędu papierki załatwiać!?

obywatel 21.03.2020 08:54
Nie rozumiem pytania?

pivkoo 21.03.2020 20:08
Ile spraw w urzędzie załatwiasz... Pewnie najwięcej masz do powiedzenia a jesteś tam raz na "ruski rok"

urzędniczka 20.03.2020 22:47
A gdzie Pan wyczytał, że urzędy nie pracują? Proszę czytać ze zrozumieniem. Pracują normalnie tylko nie mają na ich teren wstępu interesanci. Wnioski składa się listownie lub internetowo i są rozpatrywane na bieżąco. Nieładnie jest skłócać ludzi i pisać nieprawdę, no chyba że jest Pan z tych co to segregują na lepszy i gorszy sort?

tt 21.03.2020 10:37
nie pracują bo petentów nie przyjmują , a sklepy klientów wpuszczają .Więc o to mi chodziło Pani urzędniczko ! Byłem w urzędzie i odbiłem się od drzwi - więc co to za praca gdy nie wpuszczono mnie do urzędu ????? Ciężko ci to zrozumieć urzędniczko że przy zachowaniu tego co w sklepach urzędy mogłyby pracować ?

pivkoo 21.03.2020 20:30
Masz rację, pewnie by mogły... Ale jest jedno, ALE... To co trudno nam Polakom zrozumieć. Jest okres kwarantanny społecznej. Nie ważne czy lubisz PIS czy nie to warto posłuchać władzy i siedzieć na *** w domu jak nie musisz wychodzić. Jeść musisz więc sklep spożywczy raczej ciężko zamknąć dla ludzi. Tu składam wielkie podziękowania dla wszystkich sprzedawczyń, które pracują dla nas abyśmy mieli co jeść. (Swoją drogą idąc Twoim tokiem rozumowania to wszystkie sklepy internetowe, wysyłkowe się opieprzają bo nie mają klientów. Powiem Ci więcej... One nawet czasami nie mają powierzchni sklepowej.) Sprawy urzędowe nie cierpiące zwłoki są do policzenia na palcach jednej ręki więc większość z nich można odłożyć w czasie na spokojniejsze czasy. Wiele spraw można odłożyć na później. Również remont łazienki czy malowanie... Ale nie my, nie Polacy. Jak patrzę na zdjęcia kolejek z marketów budowlanych to zastanawiam skąd wzięło się takie stado baranów w jednym miejscu... Już nie mówię o grillowaniu w parkach czy innych towarzyskich spotkań... Totalnie nieodpowiedzialne... Spójrz na to w inny jeszcze sposób...Jeśli zamkną jakiś sklep bo załoga pójdzie na kwarantannę to zrobisz zakupy w innym sklepie. Jeśli załoga jakiegoś urzędu pójdzie na kwarantannę to przez dwa tygodnie nic nie załatwisz... Nawet telefonicznie czy internetowo... Jeśli masz coś do załatwienia w urzędzie to zadzwoń tam, wyślij pismo, zobacz że urząd działa... Dla własnego dobra siedź w domu i unikaj ludzi. Nie narażaj się na kontakt z wirusem. Pomyśl o tym, że być może urzędnicy mają więcej pracy niż zwykle ponieważ oprócz wydania decyzji czy zaświadczenia od ręki to obecnie muszą wykonać kilka dodatkowych czynności, których dotąd nie wykonywali (np. wysyłka pocztą) a często pracują także w mniejszej obsadzie ponieważ cześć urzędniczek skorzystała z opieki nad dzieckiem z powodu zamkniętych szkół.

urzędniczka 22.03.2020 11:54
Nie wiem kim Pan jest Panie pivkoo ale bardzo sensownie opisał Pan całą sytuację. Pan tt chyba jeszcze żyje trochę w dawnych czasach ponieważ idąc jego tokiem myślenia wszystkie sprawy w urzędach wymagałyby osobistej obecności (tylko wtedy urzędnik mógłby przyjąć interesanta i tylko wtedy by pracował). Otóż panie tt w obecnych czasach wiele spraw można załatwić telefonicznie, internetowo lub listownie. Nie trzeba np. przyjeżdżać po prawo jazdy - urząd może je wysłać pocztą (i gdzie tu konieczność przyjścia do urzędu?), takich przypadków jest o wiele więcej gdzie urzędnik wykonuje swoją pracę bez bezpośredniego kontaktu z interesantem. Nie wiem od jakich drzwi się Pan odbił i w jakim urzędzie. Nie wiem również jaką to mega istotną sprawę miał Pan do załatwienia (która ze względu na sytuację panującą w Polsce nie mogła zaczekać). Pan pivkoo ma rację w moim wydziale z kilkunastu osób zostały 4. Na zakończenie wyrazy najwyższego uznania dla Pań pracujących w sklepie, oby do nich też przychodzili ludzie tylko z konkretną potrzebą a nie po paluszki bo bez nich umrą.

tt 22.03.2020 15:01
Już nie raz pisałem że wy urzędnicy nie powinniście komentować spraw które was dotyczą ! Ludzie widzą i wiedzą swoje a wy zawsze chcieibyście by wasze było na górze . Skoro jest tak jak piszesz to dlaczego zamiast maleć ilość urzędników wciąż rośnie ! I nie wmawiaj ludziom że można coś załatwić bez przychodzenia do urzędu - nawet założenie profilu zaufanego przez stronę bankową wymagacie osobistego stawienia się w urzędzie ! Jesteście tylko po to wydawać kasę i by utrudniać życie obywatelom! Myślę że min. 1/3 waszych wakatów jest niepotrzebna - komputeryzacja + automatyzacja = zmniejszenie zatrudnionych(tak się mówi) dlaczego to nie dotyczy urzędników ?????

Leszek 22.03.2020 16:18
Masz rację tt jest ich za dużo, do tego większa część bezczelnych, nie udzielają informacjii, a petent to dla nich zło konieczne.Zapominają, że to oni są żeby służyć ludziom a nie na odwrót, to my im płacimy przecież.Każdą ustawą można zwiększyć ilość urzędników proponuje powołać urząd ds przechodzenia z pokoju do kuchni, jeśli chcesz przejść z jednego pomieszczenia do drugiego trzeba złożyć wniosek, do tego zatrudnić 1000 osób w całej Polsce które będą sie tym zajmowały można można.Jak urzędas sie pomyli to kto płaci czy czasem nie podatnicy, za wasze złe decyzje, co wy jesteście dorośli ludzi czy pracownicy młodociani tzw uczniowie?.

zorientowany 22.03.2020 20:11
Co do konieczności pojawienia się w urzędzie w przypadku zakładania profilu zaufanego.... Większej bzdury nie słyszałem... Jak się gościu nie znasz to nie pier... Sam zakładałem bez ruszania się z domu. Za total***.pl : "Profil zaufany połączony z bankiem. A wiesz, że możesz uniknąć tych wszystkich formalności? Wystarczy, że zalogujesz się do swojej bankowości internetowej i wejdziesz w zakładkę „e-Urząd”. Jak zakładałeś konto, to bank już zweryfikował Twoją tożsamość, więc nie ma potrzeby robić tego ponownie. Dzięki temu ominiesz formalności, które opisałem wcześniej. Mi cała procedura zajęła tylko 3 minuty."

jimbim 22.03.2020 21:10
Czy skrót tt oznacza totalna tępota czy totalny troll?

tt 23.03.2020 10:21
a mi bank kazał stawić się w urzędzie w celu potwierdzenia, już kilku moich znajomych też miało podobnie - więc urzędasie przestań głupoty pisać i obrażać człowieka który na twoją wypłątę musi płacić podatki ! trochę szacunku dla ludzi pracy !

zorientowany 23.03.2020 13:11
Zmień bank jak bank nie nadąża... Przynajmniej 9 banków w Polsce potwierdza profil zaufany np. Millenium, mBank, itp. Na stronie Profilu Zaufanego dokładnie widać jakie banki przeszły weryfikację. I przestań wreszcie obrażać urzędników...

obywatel K. 23.03.2020 14:20
no to chyba i ja będę musiał zmienić bank - bo gdy chciałem poprzez PKO zrobić profil, wszystko było super lecz i tak na koniec musiałem w urzędzie potwierdzić - czyli zorientowany uważasz że PKo jest do bankiem który nie nadąża ? Jak to miło posłuchać wykształconego urzędnika :) Dziękuję za dobre rady urzędnikom - jednak jesteście potrzebni !

bankier 23.03.2020 19:25
A jesteś pewien, że bank już miał okazję Cię zweryfikować osobiście? Może założyłeś konto on-line... Wtedy może być problem...

urzędniczka 23.03.2020 14:19
Proponuję panie tt troszeczkę poluzować emocje. Niech pan zaora wszysktie urzędy i wtedy zobaczymy jak pan dokona meldunku, gdzie odbierze pan dowód osobisty, kto panu wyda pozwolenie na budowę albo zarejestruje auto, tudzież wyda prawo jazdy? A co do podatków to nie znam urzędnika (a znam ich wielu z różnych urzędów) który by nie płacił podatków. Absolutna natomiast zgoda, że należy się szacunek dla ludzi pracy, powiem panu więcej każdemu należy się szacunek bez względu czy jest to dyrektor z polpharmy, urzędnik, sprzedawca, czy robotnik! I proszę nie wrzucać wszystkich urzędników do jednego worka bo to po prosty niesprawiedliwe i nieuczciwe.

też urzędnik 22.03.2020 20:21
A kim Ty jesteś, że masz prawo decydować czy urzędnicy mają prawo się wypowiadać i komentować sprawy, które ich dotyczą? Może odbierzmy prawo wszystkim do jakiejkolwiek dyskusji i wtedy co niektórzy będą w tym kraju wniebowzięci. Niech szewc nie odzywa się na temat szewców, piekarz - piekarzy, a kierowca - kierowców. Dlaczego rośnie ilość urzędników? Powiem Ci. Bo Ci co rządzą na górze gówno wiedzą jak jest na dole. Co chwila wymyślają nowe zadania dla samorządów nie dając kasy na pokrycie wydatków w związku z ich realizacją. Jest takie powiedzenie, że wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Jak uważasz, że jest tak zajefajnie w urzędzie to zapraszam do roboty do urzędu. Będziesz miał okazję z uśmiechem na ustach obsługiwać klientów różnej maści.

urzędniczka 22.03.2020 21:04
Co do tego że zatrudnienie w urzędach jest za duże to tu Pana zaskoczę - pełna zgoda, ale my zwykli wieloletni urzędnicy nie mamy na to wpływu. Nowe fale zatrudnienia są przeważnie po kolejnych wyborach. Z kolei co do tego czy będę się wypowiadała w jakimkolwiek temacie w tym i takim, który mnie dotyczy bezpośrednio, to pozwoli Pan, że sama zdecyduję. To wolny kraj i póki co każdy ma równe prawo do komentowania czegokolwiek. No chyba, że Pan jest ponad tym i będzie decydował za innych?

U 20.03.2020 19:07
I nagle się okaże że doskonale można funkcjonować bez tych wszystkich urzędów.

hah 22.03.2020 11:11
I upierdliwych klientów.

tt 22.03.2020 15:31
do hah - jak ci się nie podoba obsługiwanie w urzędzie jako klientów - petentów i nazywasz ich upierdliwymi to nie jest to miejsce dla ciebie , więc co tam robisz ? Zwolnij się po co się zmuszać ? Ale tego nie zrobisz bo za to co robisz kasa jest super !

te tte 22.03.2020 20:49
Nie pyszcz tak bo ci żyłka pęknie. Widać po twoich komentarzach "tt", że jesteś jednostką antyspołeczną. Nie masz szacunku do pracy innych. Siejesz hejt i nienawiść. Skrzywdził cię ktoś w urzędzie? Pewnie nie, chociaż za pewne tak myślisz. Oczywiście nie pojmujesz, że urzędnicy działają w granicach prawa, a prawo tworzą ci których m.in. ty wybrałeś w wyborach. Jak coś ci nie odpowiada to zawsze możesz wyprowadzić się do buszu gdzie nie ma administracji i urzędasów tylko że.. nie ma tam też dróg, służb, wodociągów, kanalizacji, prądu, itd. Przyjdzie większy i cwańszy od ciebie i cie zaciuka lub przegna na inne drzewo. Tego chcesz ? Urzędasy nie działają w swoim interesie tylko w interesie państwa inaczej ogółu społeczeństwa. Nie zawsze decyzja jednostce musi się podobać. Ona ma być zgodna z prawem. A jeśli uważasz, że urzędasy nic nie robią i zarabiają krocie za nic to zatrudnij się w jakimś urzędzie. Droga wolna. Wystarczy mieć odpowiednie wykształcenie i doświadczenie. Zobaczysz jaki to miód i orzeszki. Wracając do meritum nikt nie twierdzi, że załatwisz wszystko w okresie epidemii. Załatwiane są tylko sprawy najpilniejsze oraz te, które można załatwić drogą telekomunikacyjną. Nikt przecież nie spodziewał się epidemii i nie ogranicza swojej działalności z kaprysu. Pracują na pełnych obrotach te służby i usługi, które są teraz najważniejsze dla naszego przetrwania w jak najlepszym stanie. Przecież decyzja administracyjna nie jest dobrem pierwszej potrzeby. Ważniejsza teraz jest żywność, bezpieczeństwo, opieka zdrowia i usługi komunalne. Administracja obecnie skupia się właśnie na zapewnieniu płynności funkcjonowania tych służb.

Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: agataTreść komentarza: "Nową przypowieść Polak sobie kupi, Że i przed szkodą, i po szkodzie głupi." autor: Jan Kochanowski. Ciągle na czasie i czuję, że aktualne będzie do końca swiata.Data dodania komentarza: 29.10.2024, 11:44Źródło komentarza: Skrzywdzeni pracownicy wnoszą pozwy przeciw PKP Cargo. Pierwszymi zwalnianymi kolejarzami są ci należący do związku „Solidarność”!Autor komentarza: buźkaTreść komentarza: Ja tu widzę faszystowskie świnie przy korycie. Nic więcej.Data dodania komentarza: 28.10.2024, 21:54Źródło komentarza: Promocja książki dr. Mateusza Kubickiego pt. "Okupacja niemiecka w powiecie starogardzkim w latach 1939–1945"Autor komentarza: agataTreść komentarza: Rączki poobcinać a nie że teraz za nasze pieniądze dlej będą nic nie robic tylko spać i jeśćData dodania komentarza: 28.10.2024, 11:34Źródło komentarza: Policjanci zatrzymali włamywaczy, którzy trzykrotnie okradli niezamieszkały budynek w TczewieAutor komentarza: tutamTreść komentarza: Jeśli co roku ze wszystkich szkół średnich w Starogardzie na studia do Gdańska wyjeżdżają prawie wszyscy maturzyści i po skończeniu studiów już nie wracają, to niestety może tak być.Data dodania komentarza: 28.10.2024, 00:20Źródło komentarza: Starogard się wyludnia?! Z roku na rok miasto liczy coraz mniej mieszkańcówAutor komentarza: tutamTreść komentarza: Dlaczego osoby z marginesu noszą dziś bejsbolówki albo kaptury? Skąd ta wieśniacka hip-hopowa moda?Data dodania komentarza: 27.10.2024, 23:36Źródło komentarza: Ukradł 100 metrów kabla z budowy. Złodziej stanie przed sądemAutor komentarza: tutamTreść komentarza: Dziwnie działają narkotyki, że skakanie po dachu aut jest takie kuszące i atrakcyjne. Pewno siada psychika młodego człowieka, gdy widzi, że prawie każdy pracujący ma dziś samochód, a ja nie.Data dodania komentarza: 27.10.2024, 23:34Źródło komentarza: [NAGRANIE Z MONITORINGU] Młody nabuzowany mężczyzna skakał po dachu auta na starogardzkim Rynku
Reklama
Reklama
Reklama