Podczas otwarcia Dni Starogardu, Janusz Stankowiak ogłosił i zaprezentował mieszkańcom nowe logo miasta. Nowa tożsamość jest cyfrowa, modułowa i pozwala na kohabitację z tożsamością historyczną poprzez wprowadzenie systemu graficznego bardziej dostosowanego do nowych zastosowań.
Zwróciliśmy się do Urzędu z prośbą o kilka informacji. Pytaliśmy m.in. o pomysł i koszt stworzenia nowego symbolu.
- Pomysł na stworzenie logo narodził się z potrzeby wprowadzenia jednolitego systemu identyfikacji wizualnej. Urząd Miasta Starogard Gdański wychodzi naprzeciw obowiązującym trendom, dlatego postawił na spójne budowanie marki w oparciu o logo, a tym samym uproszczenie i ujednolicenie komunikatów wizualnych. Logo można wykorzystywać nawet w najbardziej nietypowych obszarach eksploatacji – mówi Małgorzata Rogala z Wydziału Informacji Społecznej. - Autorem logo jest Olgierd Lichy, pracownik Urzędu Miasta Starogard Gdański. Podkreślamy, że nie jest to nowa marka, a logo.
Więcej o tej sprawie przeczytacie w aktualnym wydaniu Gazety Kociewskiej.
Napisz komentarz
Komentarze