Osobiście można odbierać tylko akty stanu cywilnego (zgonu, urodzenia, małżeństwa) oraz dowody osobiste.
Na miejscu można też zarejestrować działalność gospodarczą oraz załatwić wszelkie sprawy związane z rejestrem CEIDG. Do Urzędu będzie można przyjść tylko w przypadkach szczególnej wagi. Warunkiem osobistego załatwienia sprawy jest wcześniej uzgodniony telefonicznie pod nr 58 530 60 38 termin spotkania oraz elektronicznie przygotowany wniosek.
W związku z trwającym postępowaniem w sprawie oceny oddziaływania na środowisko skutków realizacji miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Starogard Gdański „2” w granicach jak w załączniku graficznym do uchwały Nr VI/47/2019 Rady Miasta Starogard Gdański z dnia 30 stycznia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Starogard Gdański „2” bez zmian pozostaje możliwość zapoznania się z nim do dnia 17 grudnia.
Wszystkie pozostałe sprawy niecierpiące zwłoki załatwić można wyłącznie online, telefonicznie lub za pomocą faksu.
W celu uzyskania informacji należy kontaktować się z pracownikami Urzędu w ustalonych godzinach pracy za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie. Numery telefonów dostępne są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.starogard.pl/
Urząd Miasta pracuje w godzinach: poniedziałek, wtorek, czwartek: 07:30 – 15:30, środa: 07:30 – 17:00, piątek: 07:30 – 14:00.
Pracownicy Urzędu zachęcają też do załatwiania spraw przez profil zaufany na Platformie Usług Administracji Publicznej e-PUAP (esp: http://epuap.gov.pl, podmiot: Gmina Miejska Starogard Gdański, adres: 2213031SkrytkaESP) Wszelkie informacje na stronach www.obywatel.gov.pl i www.polakpotrafi.pl. Osoby, które nie mają profilu zaufanego, mogą go potwierdzić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyty w Urzędzie. Ta metoda pozwala wszcząć każdą sprawę, a także składać pisma i większość wniosków wraz z załącznikami. W razie potrzeby pracownicy Biura Obsługi Klienta telefonicznie pomogą skorzystać z tej formy składania dokumentów.
Rejestracja zgonów – możliwa po uprzednim umówieniu się telefonicznym (tel. +48 58 530 61 44, +48 58 530 6 147, +48 58 530 61 46)
Rejestracja urodzeń – wyłącznie przez platformę ePUAP, Profil Zaufany bądź telefonicznie. (tel.+48 58 530 61 44, +48 58 530 6 147, +48 58 530 61 46)
Referat Podatków – tel. + 48 58 530 60 36
Referat Lokalowy przy ul. Traugutta 56 – tel. 881 200 181 lub 601 598 682
Ewidencja Działalności Gospodarczej – tel. + 48 58 530 60 38
Informacje dotyczące oświadczeń o wartości sprzedaży napojów alkoholowych – tel. 58 530 60 44
Wydział Ochrony Środowiska przy ul. Zblewskiej 18 – tel. +48 58 56 13 778 bądź drogą mailową: odpady@um.straogard.pl lub srodowisko@um.starogard.pl. Wszelkie informacje na temat gospodarowania odpadami na stronie http://www.czystemiastostarogard.pl
Informację na temat tego jak załatwić sprawę drogą elektroniczną oraz listę telefonów, znajdziecie Państwo na stronie www.bip.starogard.pl
Przelewy elektroniczne:
Nr rachunku w Banku Spółdzielczym w Starogardzie Gdańskim: 94 8340 0001 0001 1400 2000 0001
→ Najważniejsze kontakty:
Biuro Obsługi Klienta
tel. +48 58 530 6020
tel. +48 58 530 6021
tel. +48 58 530 6022
Sekretariat Prezydenta
tel. +48 58 530 6006
fax. +48 58 530 6000
e-mail: ratusz@um.starogard.pl
Urząd Stanu Cywilnego
tel. +48 58 530 6147
tel. +48 58 530-6144
tel. +48 58 530-6146
e-mail: usc@um.starogard.pl
Infolinia
+ 801 002 514 dla numerów stacjonarnych
+ 587 319 950 dla numerów komórkowych
Napisz komentarz
Komentarze