Na jakie kolory postawić?
Bardzo ważny jest odpowiedni dobór kolorów. Warto przy tym pamiętać, że każda branża rządzi się innymi prawami. Jeśli ulotka ma reklamować biuro rachunkowe bądź kancelarię notarialną, neonowe barwy nie są najlepszym wyborem. Postawić należy na te eleganckie i stosowane. Większość firm postawi na szarość. Jeśli też wybierzesz taki kolor, trudno liczyć na wyróżnienie. Tymczasem wystarczy wybrać granat, aby ulotka nadal była elegancka, a jednocześnie mniej sztampowa. W przypadku salonów kosmetycznych najczęściej wybierany jest neonowy róż. Aby więc nie iść śladem konkurencji, warto postawić na inny kolor, który jednak będzie wpisywał się w charakter branży. Może to być na przykład neonowy pomarańcz bądź pastelowy róż.
Jakie zdjęcia powinna zawierać ulotka reklamowa?
Ważnym elementem każdej ulotki reklamowej jest zdjęcie/grafika. Wybierając odpowiedni motyw, można skutecznie wyróżnić się wśród konkurencji. Trzeba jednak uważać, aby nie robić tego w niewłaściwy sposób. Kusi Cię, aby na ulotce zamieścić szokujące zdjęcie? Nie jest to najlepszy pomysł. Taka ulotka reklamowa może bowiem wywołać efekt odwrotny od zamierzonego. Z całą pewnością warto pokusić się o autorski projekt grafiki bądź samodzielnie wykonane zdjęcie. Wykorzystując motyw z banku darmowych zdjęć i grafik, trzeba liczyć się z tym, że taki sam element znajdzie się na ulotce konkurencji.
Jakie hasło reklamowe umieścić na ulotce?
Trudno wyobrazić sobie ulotkę reklamową bez hasła reklamowego. Jest to stały, obowiązkowy element, który ma zaciekawić potencjalnych klientów i zachęcić ich do zakupu produktu lub skorzystania z usługi. Hasło jest także tym, co pozwala wyróżnić ulotkę. Aby mieć pewność, że zostanie ono dobrze sformułowane, warto skorzystać z pomocy fachowców. Dobry copywriter zadba o to, aby slogan był chwytliwy, łatwy do zapamiętania, a jednocześnie by kojarzył się z marką. W efekcie ulotka reklamowa doskonale spełni swoją rolę.
Co zrobić z najważniejszymi informacjami na ulotce?
Warto pokusić się o to, aby najważniejsze informacje, jakie zawiera ulotka reklamowa, były wyróżnione. Dzięki temu potencjalni klienci szybko zwrócą na nie uwagę. Z całą pewnością warto stosować pogrubienia i podkreślenia. Można również pokusić się o zamieszczenie tych informacji, które są naprawdę ważne. Jeśli Twoja firma posiada jakiś certyfikat bądź została nagrodzona w jakimś konkursie, warto wspomnieć o tym na ulotce. Pozwala się to wyróżnić, a jednocześnie jest tym, co przekonuje niezdecydowanych do skorzystania z oferty.
Napisz komentarz
Komentarze