Jednym z wystawców była Lokalna Organizacja Turystyczna KOCIEWIE, której istotnego wsparcia udzielił ważny partner
- Nasz Region reprezentowali pracownicy biura LOT KOCIEWIE. Cześć naszego budżetu zainwestowaliśmy w materiały promocyjne oraz logistykę transportu. Finansowe środki na promocję Kociewia przekazała też Lokalna Grupa Działania WSTĘGA KOCIEWIA, która sfinansowała kociewskie stoisko w gościnnych progach Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej – mówi Emilia Laskowska, pracownik biura LOT KOCIEWIE.
Gdzie jest Kociewie? Pytanie nadal zadawane, choć już coraz rzadziej. W przypadku XXV Tour Salon podwójnie zasadne. - Gdy trzeba wyjaśniamy położenie geograficzne naszego Regionu. Tłumaczymy także nasze wybory stoisk regionalnych, na których prezentujemy ofertę turystycznego Kociewia. Kociewie w dwóch województwach: pomorskim i kujawsko-pomorskim. Zatem bywamy i pod egidą Kujawsko-Pomorskiej Organizacji Turystycznej. Miniony Tour Salon 2014 to jednak ponowne wspieranie swoim potencjałem marki Pomorza i Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej –mówi Piotr Kończewski, dyrektor biura.
Goście poszukwiali zdrowej i regionalnej kuchni. - Wiodące znaczenie mają turystyka aktywna i kulinarna. Dla pasjonatów zdrowego stylu życia mieliśmy najnowszy informator rowerowy wraz z mapą Kociewskich Tras Rowerowych oraz opracowany niedawno przez nasze biuro szlak kajakowy rzeki Wierzycy. Zdrowy styl życia to także zdrowa kuchnia. Częstowaliśmy gości fefernuskami ze świeżuteńkiego wypieku Krystyny Gierszewskiej oraz dojrzałą nalewką z aronii, która wyszła spod rąk, a wlała się do butelek kunsztem Elżbiety Dziel. Poniekąd wycieczki po Kociewiu oraz skarby kulinarne łączyły się w naszym premierowym wydawnictwie – „Wędkarzu Kociewskim”. Opracowane przez nas dla LGD Wstęga Kociewia posiada na swych stronach informacje o gatunkach ryb, kociewskich atrakcjach turystycznych, ale i również serwuje wybrane potrawy kuchni rybnej – mówi Anna Brzezicka, z biura LOT KOCIEWIE.
Napisz komentarz
Komentarze