Werel Consulting
Opis działalności
Pozycjonowanie stron internetowych - ostatnio ciągle obija nam się o uszy to pojęcie, lecz co ono tak naprawdę oznacza i kogo w szczególności dotyczy? W skrócie: pozycjonowanie stron SEO to dość długotrwały proces, którego zadaniem jest podwyższenie rankingu naszej stronki internetowej w wyszukiwarkach, dzięki temu znacznie zwiększamy na niej ilość odwiedzin. Nie ma zatem wątpliwości, iż jeżeli chcemy zaistnieć w internecie, musimy pomyśleć o skutecznym wypozycjonowaniu naszej strony, w ten sposób, aby trafiła do jak największej liczby potencjalnych odbiorców.
Pozycjonowane stron SEO można podzielić na dwa główne etapy. Pierwszy z nich to optymalizacja kodu strony, która z kolei polega na ogólnej ocenie kondycji danej stronki, a także optymalizacja podstron witryny na poszczególne słowa kluczowe. W tym miejscu pozycjoner powinien uwzględnić wszelkie kwestie wymagające poprawy i " wdrążyć je w życie".
Kolejnym etapem pozycjonowania stron jest zbudowanie jej popularności poprzez odpowiednie pozycjonowanie. Innymi słowy: czym nasza stronka będzie lepsza, tym częściej pojawi się w wynikach wyszukiwania innych użytkowników. Nie zapominajmy o tym, że wyszukiwarki w Google to nic innego jak algorytmy, które z kolei funkcjonują niczym procesy i formuły znajdujące odpowiedzi na nasze pytania. Google w chwili kiedy ustala ranking danej witryny na wybrane słowo w swoim algorytmie, bierze pod uwagę jej trafność, czyli wcześniej wspomnianą optymalizację, oraz jej popularność - wszelkie odnośniki i linki do strony, które umieszczone są gdzie indziej w sieci. Im więcej jest tych odnośników - tym bardziej nasza stronka zyskuje na popularności.
Pojawia się podstawowe pytanie: czy warto pozycjonować na własną rękę? Otóż w kwestii pozycjonowania powinno się zasięgnąć porady i pomocy specjalistów. Nie warto ufać też osobom, które zagwarantują nam wypozycjonowanie naszej stronki do top 10 w bardzo krótkim czasie. Pozycjonowanie jest bowiem procesem długotrwałym, oraz dwufalowym, a przeprowadzone w nieodpowiedni sposób zaowocuje jedynie stratą naszych pieniędzy.
Audyt pozycjonowania - Werel Consulting
Pozycjonowane stron SEO można podzielić na dwa główne etapy. Pierwszy z nich to optymalizacja kodu strony, która z kolei polega na ogólnej ocenie kondycji danej stronki, a także optymalizacja podstron witryny na poszczególne słowa kluczowe. W tym miejscu pozycjoner powinien uwzględnić wszelkie kwestie wymagające poprawy i " wdrążyć je w życie".
Kolejnym etapem pozycjonowania stron jest zbudowanie jej popularności poprzez odpowiednie pozycjonowanie. Innymi słowy: czym nasza stronka będzie lepsza, tym częściej pojawi się w wynikach wyszukiwania innych użytkowników. Nie zapominajmy o tym, że wyszukiwarki w Google to nic innego jak algorytmy, które z kolei funkcjonują niczym procesy i formuły znajdujące odpowiedzi na nasze pytania. Google w chwili kiedy ustala ranking danej witryny na wybrane słowo w swoim algorytmie, bierze pod uwagę jej trafność, czyli wcześniej wspomnianą optymalizację, oraz jej popularność - wszelkie odnośniki i linki do strony, które umieszczone są gdzie indziej w sieci. Im więcej jest tych odnośników - tym bardziej nasza stronka zyskuje na popularności.
Pojawia się podstawowe pytanie: czy warto pozycjonować na własną rękę? Otóż w kwestii pozycjonowania powinno się zasięgnąć porady i pomocy specjalistów. Nie warto ufać też osobom, które zagwarantują nam wypozycjonowanie naszej stronki do top 10 w bardzo krótkim czasie. Pozycjonowanie jest bowiem procesem długotrwałym, oraz dwufalowym, a przeprowadzone w nieodpowiedni sposób zaowocuje jedynie stratą naszych pieniędzy.
Audyt pozycjonowania - Werel Consulting