W tej sprawie skontaktowaliśmy się z przedstawicielami przychodzi znajdującej się przy ul.Jana Pawła II w Starogardzie Gd.
- W związku z zaawansowanymi pracami dotyczącymi wdrożenia nowego systemu infolinii telefoniczej, która zoptymalizuje proces odbierania połączeń telefonicznych od naszych pacjentów, mogą występować chwilowe problemy z dodzwonieniem się do przychodni. W przypadku zaistnienia takich niedogodności zachęcamy naszych pacjentów do skorzystania z innych metod rejestracji – z początkiem roku uruchomiliśmy portal pacjenta www.e.medpharma.pl, który pozwala na rejestrację wizyt w ramach NFZ (POZ) oraz wizyt komercyjnych u lekarzy specjalistów – mówi Magdalena Andrzejewska z Medpharmy. - Prace optymalizacyjne systemu infolinii powinny potrwać jeszcze kilka dni ale liczymy, że wdrożenie nowych technologii automatyzujących pracę naszych konsultantów zaowocuje nie tylko pełną kontrolą jakości obsługi ale poprawi także jej wydajność i efektywność dzięki czemu skróci się czas oczekiwania na połączenie – uspokaja Magdalena Andrzejewska.