- Od połowy stycznia Straż Miejska dostarcza mieszkańcom Starogardu Gdańskiego listy z indywidualnym kontem, na które każdy właściciel nieruchomości zgodnie z nową deklaracją będzie dokonywać wpłat za odbiór i wywóz odpadów komunalnych – informuje Magdalena Dalecka z Wydziału Informacji Społecznej Urzędu Miasta Starogard Gd. - W przypadku, gdy Straż Miejska dwukrotnie nie zastanie właściciela nieruchomości, do której adresowany jest list, pismo zostanie do niego wysyłane za pośrednictwem poczty. W związku z tym istnieje prawdopodobieństwo, że część właścicieli nieruchomości nie otrzyma na czas pisma z indywidualnym numerem konta. Taki mieszkaniec zobowiązany jest wówczas do niezwłocznego wpłacenia zadeklarowanej sumy zaraz po otrzymaniu korespondencji – podkreśla Magdalena Dalecka.
Zgodnie z wcześniejszymi informacjami pierwsza płatność za odbiór i wywóz śmieci na nowe konto, podane przez Gminę Miejską Starogard Gdański, powinna nastąpić do 25 stycznia.
Napisz komentarz
Komentarze