- Przede wszystkim chcieliśmy zaangażować zarówno dzieci, jak i opiekunów - informuje Sydonia Małkowska, główny specjalista ds. marketingu. - Należało zrealizować zajęcia w oparciu o temat adopcji piesków i przeczytać jeden z rozdziałów wydanej przez nas książeczki „Adopcja Psa. Dobry uczynek czy zagrożenie” skierowanej do palcówek w całej Polsce. Następnie dzieci miały przygotować o nim pracę plastyczną w dowolnej technice.
Wygrała praca Kariny Maciejewskiej, prezentująca pieska i jego opiekunkę w bardzo bajkowej scenerii. Praca jest bardzo żywa, kolorowa i twórcza. Głównie to zaważyło wg organizatorów o wygranej.
Wydawnictwo na tym konkursie, jak zapowiada właściciel Marek Skibiński, nie poprzestanie. Idea, jaka temu przyświeca, to wpajanie dzieciom już od tych najmłodszych lat wartości i wrażliwości na otaczający świat.
- To nasz pierwszy tego typu konkurs plastyczny, lecz mamy mnóstwo innych pomysłów na kolejne – mówi Marek Skibiński – Chodzi w tym o to, aby to były akcje ważne, by nie był to jedynie konkurs dla samego konkursu plastycznego, ale by niósł on edukację i efekt. Uważamy, że jeśli dzięki takiemu konkursowi, chociaż jedna osoba coś zmieni w swoim życiu, to znaczy, że odnieśliśmy sukces – podkreśla organizator.
Napisz komentarz
Komentarze